İstanbul / Kartal ve Kartal çevresi için gerekli boşanma süreci, hukuki destek vb. konularda Kartal boşanma avukatı ekibimiz hukuki hizmet vermektedir. Boşanma dava süreçlerine hakim olan boşanma avukatımız yıllardır biriktirdiği boşanma hukuku konusunda gerekli tüm avukatlık hizmetlerini müvekkilimiz için seferber etmektedir. Boşanma davalarının değişkenlik gösteren sebeplerinin ve bu bağlamda farklı süreç ile işleyen davanın planlanması ve hukuki düzenlenmesi boşanma avukatımız tarafından müvekkilimize sunulmaktadır. Boşanma davası ve boşanma davası ile gelişen her türlü hukuki süreç için avukatlık ve hukuki danışmanlık hizmetlerimizden faydalanabilirsiniz.

Kartal boşanma avukatı ekibimiz boşanma davası süresince ve öncesinde müvekkilimiz için gerekli olan tüm şartların en etkili şekilde kullanılması için belirlediği plan ile hareket etmektedir. Dava öncesinde oluşturulan boşanma davasının hukuki planlaması avukatımız tarafından hassasiyetle hazırlanmakta ve hukuki süreçlere bu plan çerçevesinde girişilmektedir. Avukatlık hizmetinin gerekli olduğu boşanma davalarından kaynaklı oluşan diğer her dava için de boşanma avukatımız gerekli hukuki desteği sağlamakta ve hizmetlerine devam etmektedir.

Sebepleriyle Boşanma Davaları, Dava Süreçleri

Boşanma davalarının ana fikri evlilik birliğinin bitirilmesi isteğine dayanmaktadır. Evli tarafların birinin veya her ikisinin isteği ile boşanma davaları açılabilmekte ve boşanma süreçleri hukuka göre sonuca bağlanmaktadır. Sebeplerinden kaynaklı seyri değişebilen davaların süreçleri de bu bağlamda farklılıklar gösterebilmektedir. Örneğin; Evlilikten çocuk doğmuş olması davanın sürecini değiştirmekte ve hukuki düzenlemenin getirilmesi gereken bir husus daha böylece ele alınmak zorunda kalınmaktadır. Bu ve bunun gibi süreçlerin hukuka göre planlanıp bu minvalde dava sürecinin yürütülmesi avukatlık hizmetleri ve hukuk danışmanlıkları ile sağlanmaktadır. Kartal boşanma avukatı ekibimiz bu süreçlerin tamamında müvekkilimiz ile birlikte gerekli hukuki koşulların oluşturulması için en etkili hizmeti vermektedir.

Türk Medeni Kanunu’na göre boşanma davalarının sebepleri ikiye ayrılmaktadır: Özel ve genel sebepler ile boşanma davaları. Sebeplerin değişkenlik göstermesi, davaların seyrini hukuki farklı düzenlemeler ile sağlama yoluna sokmaktadır. Hukuki yolların doğru ve etkili planlanması için de Kartal boşanma avukatı ekibimiz gerekli hizmetlerini en iyi şekilde sağlamaktadırlar.

Kartal Boşanma Avukatı Hizmetleri

• Boşanma avukatımız anlaşmalı boşanma davasının başvurusunu ve takibini sağlamaktadır.
  • Çekişmeli boşanma davalarının açılması ve takibi yine avukatımız tarafından sağlanır.
  • Mal rejiminin tasfiyesi davası için gerekli başvuru ve takip hizmeti sağlanır.
  • Nafaka davasının açılması akabinde takibi sağlanır.
  • Tazminat davası için gerekli hukuki süreç, başvuru ve dava takibi sağlanır.
  • Tanıma ve tenfiz davasının açılması ve gerekli hukuki planların sağlanması, davanın takip edilmesi boşanma avukatımızın hizmetlerindendir.
  • Velayet davalarında hukuki sürecin etkili sürdürülmesi, davanın başvurusu, dava için gerekli takip gibi hizmetler boşanma avukatımız tarafından sağlanmaktadır.
  • Nafaka uyarlama davası, nafaka alacaklarının tahsili, tazminat alacaklarının tahsili hizmetler yine boşanma avukatımız tarafından sağlanmaktadır.