Ataşehir boşanma avukatı ekibimiz Ataşehir ve civarlarında görülen tüm boşanma davalarında hizmet vermektedir. Davanın anlaşmalı boşanma veya çekişmeli boşanma olması fark etmeksizin tüm süreçlerinde avukatlık hizmeti ve hukuki danışmanlık verilmektedir. Boşanma davası ile birlikte ortaya çıkan nafaka, velayet, mal varlığı paylaşımı, tazminat gibi hususlarda da boşanma avukatına başvurabilirsiniz. Boşanma sürecine dair her türlü hukuki süreç hizmeti sağlanmaktadır.

Ataşehir boşanma avukatı ekibimiz boşanma hukuku konusunda biriktirdikleri deneyim ile müvekkilimize boşanma sürecinde en etkili hizmeti vermektedir. Boşanma davasının açılmasından önce boşanma avukatı ile yapılacak olan boşanma davası planlaması daha etkili bir dava sürecini beraberinde getirmektedir. Boşanma davası ve hukuki danışmanlık gibi hususlarda avukatlık hizmetimizden faydalanabilirsiniz.

Özel Sebeplerle ve Genel Sebeplerle Boşanma Davaları

Türk Medeni Kanunu’nun 161. maddesinden 166. maddesine kadar hukuki boşanma sebepleri yazılmıştır. Özel ve genel olmak üzere ikiye ayrılan boşanma sebepleri, kendi içinde de farklı başlıklara ayrılmıştır. Özel boşanma sebepleri; zina, terk, akıl hastalığı, kötü veya onur kırıcı davranış, hayata kast etme. Genel boşanma sebepleri; evlilik birliğinin bozulması ve anlaşmalı boşanma.

Boşanma, evliliğin fark sebepler ile yasal olarak sona erdirilmesidir. Boşanma davası ise bu süreci kapsayan hukuki eylem yoludur. Boşanma davası süreci ise; sebepleri ve içinde barındırdığı özel durumlar itibariyle değişkenlik gösterebilmektedir. Anlaşmalı boşanma, terk sebebiyle boşanma, zina sebebiyle boşanma, çekişmeli boşanma, velayet, nafaka gibi dava ve davanın tüm iç ayrıntıları için avukatlık büromuz hukuki destek ve avukatlık hizmeti vermektedir. Ataşehir boşanma avukatı ekibimiz Ataşehir çevresinde, olası tüm boşanma davalarında, dava öncesi ve sonrası gereken tüm hukuki süreçlerde sizleri temsil etmektedir. Dava öncesi ve sonrası tüm hukuki süreçlerin avukat ile yürütülmesi gerekmektedir.

Ataşehir Boşanma Avukatı Hizmetleri

• Anlaşmalı boşanma davasının açılması ve takibi boşanma avukatımız tarafından yapılmaktadır.
  • Çekişmeli boşanma davası açma ve takip etme gibi tüm süreçlerde boşanma avukatımız

gereken tüm hukuki işlemlerde gerekenleri yapmaktadır.

• Mal rejiminin tasfiyesi davası yine boşanma avukatımızın davayı açma ve takip etme hizmetleri arasına girmektedir.
  • Nafaka davası açılması ve takibi, tazminat davası açılması ve takibi gibi davalarda da boşanma avukatımıza hukuki süreç ve avukatlık için başvurabilirsiniz.
  • Tanıma ve tenfiz davasının açılması ve takibi boşanma avukatımız tarafından yapılmaktadır.
  • Velayet davalarında yine açılması ve takibi için boşanma avukatımıza başvuru yapabilirsiniz.
  • Nafaka uyarlanma davası boşanma avukatımız tarafından açılması ve takibi sağlanmaktadır.
  • Nafaka alacaklarının tahsil edilmesi, tazminat alacaklarının tahsil edilmesi ve icra işlemleri boşanma avukatlarımız tarafından sağlanmaktadır.
  • Özel ve genel sebepler ile istenilen tüm davaların açılması, takibi gibi tüm hukuki süreçlerde boşanma avukatımıza başvurabilirsiniz.

Ataşehir boşanma avukatı ekibimiz tüm bu süreçlerde yanınızda olacaktır.’