Ataşehir iş hukuku avukatı Ataşehir ve çevresinde faaliyet göstermektedir. İş hukukuna dair uyuşmazlıklarda iş hukuku avukatlarımız gerekli tüm hukuki süreçlerle ilgili hukuki hizmet sağlamaktadır. İş hukukuna dair tüm dava ve dava süreçlerinde işçilere ve işverenlere gerekli hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti büromuz tarafından sağlanmaktadır. İş hukukuna dair oluşan tüm uyuşmazlıklarda Ataşehir iş hukuku avukatı ekibimizin deneyim ve birikimine başvurabilirsiniz.

Ataşehir iş hukuku avukatı ekibimiz işçi haklarına dair dava süreçleri için, gerekli hukuki danışmanlık, davanın açılması ve sürecin takip edilmesi gibi ihtiyaçları giderdiği gibi işverenler için de gerekli hukuki hizmet sağlamaktadır.

Ataşehir iş hukuku avukatı ekiplerimiz işçi haklarına dair oluşan tüm dava süreçleri için gerekli hizmeti sağlamaktadır. Kıdem tazminatı davası, ihbar tazminatı davası, fazla mesai davası, işe iade davası gibi tüm davalar iş hukuku avukatımızın hizmetleri arasındadır. İşçilere dair oluşan sorunlardan; fazla mesai ücreti alamamak, bayram mesaisi alamamak, tatil ücretlerini alamamak gibi sorunlarda yine iş hukuku avukatımız tarafından en etkili şekilde çözüme kavuşturulmaya çalışılmaktadır. Yine işçilere uygulanan mobbing ve hukuka aykırı tüm işyeri sorunları da iş hukuku avukatımızın hukuki kapsamına girmektedir.

Ataşehir iş hukuku avukatı ekibimiz işverenler için gerekli hukuki süreçleri de yürütmektedir. İşverenler için iş sözleşmesinin hazırlanması, yıllık izin belgeleri, ihtar ve ihtarnamelerin hazırlanarak işçilere gönderilmesi gibi hizmetler sağlanmaktadır. İş hukuku avukatımız işverenin avukatı olarak işçi sözleşmelerinin feshi veya işçilere dair gerekli hukuki belgeleri düzenleme süreçlerini de sağlamaktadır.  İş sağlığı güvenliğinin gerekli biçimde uygulanabilmesi ve iş yerinde iş sağlığı güvenliği için yapılması gereken tüm hukuki süreçlerin işverene bildirilmesi gibi hizmetler yine iş hukuku avukatının görevleri kapsamındadır.

Ataşehir iş hukuku avukatı ekibimiz iş kazası davalarında da gerekli avukatlık hizmeti sağlamaktadır. İş kazalarının sık sık yaşandığı ülkemizde işçi ve işverenin hukuki temsilciliği iş hukuku avukatımız tarafından sağlanmaktadır. İş kazalarından doğan tazminat hakları ve dava sürecinin takibi yine avukatımız tarafından yürütülmektedir. İş hukuku avukatımız bu süreçte ciddi ve titiz bir hukuki süreç yürütmektedir.

Ataşehir İş Hukuku Avukatı ve Arabuluculuk

İşçi ile işverenin iş ilişkisinin başlaması ile birlikte iş hukuku avukatı devreye girmektedir. İş ilişkisinin devamı ve iş ilişkisinin sonlandırılması gibi mevzuatlar da yine iş hukuku avukatımız tarafından sağlanmaktadır. İşçi ve işveren arasındaki hukuki işlemlerinin sağlıklı yürüyebilmesi için iş hukuku avukatı ile çalışmak hukuki süreçlerin gidişatını iş hukuku avukatı üzerinden yürütmek son derece önemlidir. İş hukuku avukatının faktörü özellikle uyuşmazlık ortaya çıkmadan önce avukat ile çalışılması durumunda daha etkili olmaktadır. 2018 yılı itibariyle iş hukukunda yaşanan uyuşmazlık durumlarında, kanunen, arabuluculuk iş hukuku davalarının şartlarından kabul edilmiştir.