Maltepe iş hukuku avukatı ekibimiz Maltepe ve tüm çevresinde iş hukukuna dair süreçler için hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmetleri vermektedir. Deneyimli ve donanımlı ekibi ile tüm iş hukukuna dair hukuki süreçlere rehberlik edebilen iş hukuku avukatı ekibimizden hizmet alabilirsiniz. İşçi ve işveren arasında oluşan tüm uyuşmazlık veya hukuki süreçlerin hizmetini veren iş hukuku avukatımız en etkili hukuki süreç ve davaların geçirilmesi için gerekli özveri ile hizmet sağlamaktadır.  Uyuşmazlık sebebi ile veya hukuki herhangi bir süreç ile ortaya kanuni düzenlemenin planlamasını yapan iş hukuku avukatımız, dava süreçlerinde de, dava öncesi ve sonrasını da planlayarak hareket etmektedir.

İşçi hakları anayasal maddeler ile düzenlenmiş ve bu doğrultuda işçi ve işveren ilişkisinin nasıl olması gerektiği kanunen ortaya konmuştur. İşçi ve işveren arasındaki hukuki iş ilişkisinin zedelenmesi veya hukuka aykırı durumlarla karşılaşılması neticesinde kanuni gereklilikler devreye girmeye başlamaktadır. İşçi hakkının hukuka aykırı bir şekilde yok sayılması, gözden çıkarılması gibi iş hukukunu zedeleyen durumlarda işçiler açısından hukuki çözüm yolu açılmaktadır. İş kazası, mesailerin eksik yatırılması, hukuksuz maaş kesintileri, mesaisiz fazladan çalıştırılma, mobbing vb. birçok soruna  iş yeri tarafından veya işveren tarafından maruz bırakılan işçinin hukuki süreci iş hukukuna göre planlanmaktadır. Maltepe iş hukuku avukatı ekiplerimiz tüm bu süreçlerin en etkili şekilde kanuna göre işlemesi ve gerekli sonuçların alınması için ihtiyaç duyulan hizmet koşullarını yaratmaktadır.

Hukuki süreçler ve iş hukuku davalarının, genellikle taraflarından biri olan işverenler için de hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmetleri büromuzdan sağlanabilmektedir. İşverenin işçiler için belirlediği yıllık izinler, haftalık izinler, bayram izinleri vb. izinler hukuki belgeler gerektiren durumlardır. Bu tür hukuki belgelerin düzenlenmesi ve işveren adına düzenlenmesi gereken hukuki diğer tüm belgelerin anayasal şartlarla sağlanması iş hukuku avukatımızın hizmetleri arasına girmektedir.

İş kazaları hukuki sürece tabi olan ve sebepleriyle birlikte kanun karşısında irdelenen davalardır. İş kazası sebebiyle açılan davalarda Maltepe iş hukuku avukatı ekiplerimiz gerekli tüm hukuki hizmeti sağlamaktadır. İş kazası davaları ve beraberinde tazminat davalarının; dava dosyasının belgeleriyle birlikte hazırlanması, davanın açılması, davanın takibinin sağlanması iş hukuku avukatımız tarafından sağlanmaktadır.

Maltepe İş Hukuku Avukatı ve Arabuluculuk

2018 yılı ile birlikte Türkiye’de görülen tüm iş hukuku davalarında görülmesi ve işlenmesi şart olan konulardan biri arabuluculuk olmuştur. Arabuluculuk hizmeti iş hukuku avukatımız tarafından sağlanan ve dava sürecinin etkinliğini artırmaya dönük hukuki bir dava içeriği olarak ele alınır. İşçi ve işveren arasında olası uyuşmazlıkların çözümü için davanın içeriklerinden biri olan arabuluculuk sürecinin hukuki etkinliği iş hukuku avukatı tarafından sağlanır. Arabuluculuk gibi hukuki süreçler için avukatlık büromuzdan gerekli danışmanlık ve avukat hizmeti alabilirsiniz.