İstanbul / Pendik ve çevresinde hizmet veren Pendik boşanma avukatı ekibimiz boşanma hukuku noktasında yeterli tecrübe ve birikim ile hizmet vermektedir. Boşanma davaları ve boşanma davaları ile birlikte gelişen nafaka davası, velayet davası gibi olası tüm davalar, hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti, boşanma avukatımız tarafından verilmektedir. Anlaşmalı veya çekişmeli boşanma davalarının görülebildiği ve daha birçok sebepten ötürü farklı boşanma davalarının görüldüğü hukuk sisteminde etkili ve yeterli hukuki destek hizmeti boşanma avukatımız tarafından sağlanmaktadır.

Boşanma davalarının her biri kendine has süreçler barındırabilmektedir. Pendik boşanma avukatı ekibimiz her türlü farklı süreç için gerekli hukuki planlamayı yapabilecek donanımdadır. Müvekkilimizin hakları gözetilerek dava öncesi, dava süreci ve dava sonrası planlamaları boşanma avukatımız tarafından düzenlenmektedir. Müvekkilimizin dava öncesi boşanma avukatımız ile çalışmaya başlaması daha etkili hukuki bir sürecin oluşmasını sağlayacaktır. Hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmetleri konusunda boşanma avukatımızın hizmetlerinden faydalanabilirsiniz.

Boşanma Sebepleri ve Boşanma Davasında Avukatın Etkisi

Boşanma davası evli bir çiftin taraflarının veya taraflardan birinin evliliği bitirmek istemesi ile başlayan hukuki süreçtir. Bitirilmek istenen evlilik birliliğinin hangi şartlarda, nasıl olması gerektiğine hakimlerce Türk Medeni Kanunlarına göre karar verilmektedir. Hukuki bu sürecin sağlıklı bir sonuç vermesi için avukatlık hizmetleri şarttır. Dava öncesi, dava süreci ve dava sonrası, hukuki düzenlemeler gerektirdiğinden tüm bu süreçlerde avukatlık hizmeti almak gereklidir. Pendik boşanma avukatı ekibimiz bu süreçler ve bu süreçlerden kaynaklı gelişen diğer davalarda hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmetini en iyi şekilde sağlamaktadır.

Boşanma sebeplerinin Türk Medeni Kanunu’na göre iki temel başlığa ayrıldığı boşanma davalarının sürecini belirleyen etkenler hukuki düzenlemeler ile sonuca ulaşmalıdır. Evlilik birliğinin bitirilmesi isteği, özel ve genel sebeplerden kaynaklı farklı hukuki süreçlere neden olabilmektedir. Zina, terk, akıl sağlığı, cana kast vb. birçok sebepten dolayı farklılık gösteren boşanma dava süreçlerinde boşanma avukatımız temsilinizi en iyi ve en etkili şekilde yerine getirmektedir. Boşanma avukatımızın hizmetleri genel başlıkları ile aşağıdakiler gibidir.

Pendik Boşanma Avukatı Hizmetleri

• Anlaşmalı boşanma davalarının başlatılması ve davanın takibini sağlamak avukatımızın hizmetlerindendir.
  • Çekişmeli boşanma davaları için gerekli hukuki süreç, dava başvurusu ve takibi avukatımız tarafından sağlanmaktadır.
  • Avukatımız mal rejiminin tavsiyesi davasında davayı açma ve takibini sağlama hizmeti vermektedir.
  • Nafaka davasının açılması ve takibi ile birlikte tazminat davasının da açılması ve takibi avukatımızın hizmetine tabidir.
  • Tanıma ve tenfiz davaları gibi davalar avukatımız tarafından hukuki süreçleri, başvuruları ve takibi sağlanan davalardır.
  • Velayet davalarının takip edilmesi, hukuki sürecin başlatılması boşanma avukatımız tarafından sağlanmaktadır.
  • Nafaka uyarlama davası açma ve takibi avukatımız tarafından sağlanır.
  • Nafaka ve tazminat alacaklarının tahsil edilmesi, bu konuda icra işlemlerinin başlatılması gibi hizmetlerde avukatımız tarafından sağlanmaktadır.