Maltepe boşanma avukatı ekibimiz Maltepe ve çevresinde istenilen tüm boşanma davası ve boşanma dava süreçlerinde hizmet vermektedir. Boşanma davalarının anlaşmalı boşanma, çekişmeli boşanma, terk sebebiyle boşanma vb. farklılıklar göstermesini ayırt etmeksizin tümü boşanma avukatımız tarafından hizmete tabidir. Boşanma davalarında süreçler, boşanma davasının iç dinamiklerine, sebeplerine vb. durumlarına göre farklılıklar göstermesi muhtemeldir. Boşanma avukatımız tüm bu süreçlerin bilincinde ve farkında olarak en etkili dava sürecini yürütmek için çalışmaktadır.

Boşanma hukuku konusunda yıllardır biriktirdiği deneyim ile hizmet veren Maltepe boşanma avukatı ekibimiz, müvekkilimizin en doğru ve etkili hukuki hizmeti almasını amaçlamaktadır. Müvekkilimizin dava öncesi boşanma avukatımız ile avukatlık ve hukuki danışmanlık konusunda anlaşmasıyla, boşanma avukatımızın dava süresince gerekli hukuki koşullara göre dava süreç planı hazırlaması hassasiyetle gösterdiği hizmetlerdendir. Değişkenlik gösteren boşanma davalarının sebeplerine, deneyimli bilgisi ile yaklaşan boşanma avukatımız, hukuki tüm planlamalar çerçevesinde gerekli hizmeti sağlamaktadır.

Boşanma Davası, Özel ve Genel Sebepleriyle Boşanma Davaları

Türk Medeni Kanunu, boşanmalara sebep olan faktörleri 161. madde ile 166. maddeler arasında hukuki düzenlemeler ile oluşturmuştur. Bu sebepler ile birlikte değişen dava süreçleri Maltepe boşanma avukatı ekibimiz tarafından hassasiyetle irdelenerek dava programı başlatılır. Türk Medeni Kanunu’nun belirlediği sebepler iki ana başlık altında toplanmaktadır. Özel ve genel sebepler ile birbirinden ayrılan boşanma dava süreçlerinin kendine has özel sebepleri de davayı etkiyen faktörlerdendir. Kanuna göre özel sebeplerin; zina, terk, akıl, hastalığı, onur kırıcı davranış, yaşama kast etme olduğu belirlenmiştir. Genel sebepler ise anlaşmalı boşanma ve çekişmeli boşanma başlıkları altında irdelenmektedir.

Çekişmeli boşanma davaları ve anlaşmalı boşanma davaları gibi birbirinden süreç ve içerik olarak farklılık gösteren boşanma davaları Maltepe boşanma avukatı ekibimiz tarafından hukuki olarak en etkili şekilde yürütülmeye çalışılmaktadır. Boşanma davalarında nafaka, velayet, tazminat, mal varlığı paylaşımı gibi hususlar da ön plana çıkan içeriklerdir. Her bir başlığın farklı dava süreçleri gerektirdiği boşanma davaları, boşanma avukatımız tarafından hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti ile irdelenmekte ve hukuki bir dava planına oturtulmaktadır. Boşanma davaları için hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti başvurusu ile boşanma avukatımızın temsilciliği hizmetinden faydalanabilirsiniz.

Maltepe Boşanma Avukatı Hizmetleri

• Anlaşmalı boşanma davalarında davayı açmak ve dava takibini yapmak
  • Çekişmeli boşanma davalarında davayı açmak ve dava takibini sağlamak
  • Mal rejiminin tavsiyesi davası için dava başvurusu ve davanın takibinin sağlanması
  • Nafaka davası için gerekli hukuki başvuru ve dava takibinin sağlanması
  • Tazminat davası açmak ve tazminat davasının takibini yapmak
  • Tanıma ve tenfiz davalarını açmak, takip etmek yine boşanma avukatımızın hizmetleri arasındadır.
  • Velayet davası açmak ve velayet davasının takibini yapmak
  • Nafaka ve tazminat alacaklarının tahsil edilmesi, gerekli icra işlemlerinin başlatılmasının sağlanması