Pendik iş hukuku avukatı ekibimiz İstanbul / Pendik ve tüm Pendik civarlarında iş hukuku alanında hizmet vermektedir. İş hukuku davaları ve hukuki süreçlerinin planlanması, yasalara uygun yürütülmesi için iş hukuku avukatımız gerekli hizmet koşulları oluşturmaktadır. İş hukuku avukatımızın yıllardır iş hukukuna dair biriktirdiği deneyim ile dava süreçlerini yürüttüğü donanımlı bir hizmet sunmaktayız. İş hukukuna dair işçi ve işveren için gerekli hukuki danışmanlık ve avukat hizmeti büromuz tarafından karşılanmaktadır. Dava süreçlerinin öncesini ve sonrasını da hukuki plana göre yürüttüğümüz iş hukuku davalarında, iş hukuku avukatımızın amacı en etkili süreci yönetmektir.

Pendik iş hukuku avukatı ekibimiz iş hukuku dava süreçlerinde işçi müvekkilimizin hukuki danışmanlığını ve avukatlık hizmetini yerine getirmektedir. Müvekkilimizin hakları gözetilerek gerekli iş hukuku dava süreci planlanmakta ve avukatımız tarafından yürütülmektedir. İşçi hakları hukukunun iş ilişkisinde göz ardı edildiği durumlarda hukuki süreç başlayabilmekte ve müvekkilimizin hakları kanun karşısında temsil edilmektedir. Kıdem tazminatı davası, işe iade davası gibi hukuki süreçlerde davanın hukuka uygun bir şekilde belgelendirilmesi, davanın başvurusu ve takibi gibi hususlar iş hukuku avukatımız tarafından işleme alınır. İşçilerin işverene karşı fazla mesai ücretlerini alamaması, izin ücretlerinin gerekli hukuki sürece göre uygulanmaması vb. durumlarında iş hukuku avukatımız kanuni yollar ile müvekkilimizin hukuki haklarını korumakla görevlendirilmektedir. İş hukukuna aykırı durumlarda müvekkilimiz için her türlü hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti avukatlık büromuz tarafından sağlanır ve gerekli hukuki süreç yürütülür.

İş hukuku avukatlık büromuz işveren için de hukuki hizmet sağlamaktadır. İş sürecinin işleyişi, işçi ve iş düzeninin kanuni düzenlerle sağlanması için gerekli hukuki prosedürlerin yerine getirilmesi işverenin yerine iş hukuku avukatlarımız tarafından yürütülmektedir. Bu hukuki belge ve süreçlerin iş hukuku avukatı tarafından yürütülmesi hukuki anlamda daha etkili ve sorunsuz bir işleyişi beraberinde getirmektedir. İşçi ile yapılan iş sözleşmesinin feshi, ihtar belgesinin hazırlanıp işçiye ibraz edilmesi gibi hukuki süreçler yine iş hukuku avukatımız tarafından sağlanmaktadır.

Pendik iş hukuku avukatı ekibimiz iş kazalarında gerekli hukuki süreçler için hizmet vermektedir. İş kazası davaları ve iş kazası sebebiyle görülen tazminat davalarında, dava sürecinin en iyi ve etkili şekilde yürümesi için avukatımız gerekli hukuki süreçlerde hizmet sağlamakta. Gerekli tazminatın sağlanmaması akabinde devreye giren icra süreçlerinin başvurusu da yine avukatımız tarafından yürütülmektedir.

Pendik İş Hukuku ve Arabuluculuk

İş hukuku avukatımız iş hukuku davalarında işleme konulması zorunlu olan arabuluculuk süreci için işçi ve işveren arasındaki uyuşmazlığın hukuki çözümünün sağlanması adına hizmet vermektedir. İş ilişkisinde yaşanan uyuşmazlıktan önce iş hukuku avukatı ile çalışmak bu gibi birçok hukuki sürecin etkili şekilde atlatılmasına sebebiyet vermektedir.