Çekmeköy iş hukuku avukatı arayan tüm işçi ve işverenler için iş hukuku davaları ve gelişen süreçleri için gerekli hukuki destek avukatımız tarafından verilmektedir. Çekmeköy ve civarlarında hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti veren büromuz iş hukukuna dair biriktirdiği deneyim ile iş hukuku davalarında veya dava süreçlerinde en etkili sonucu ortaya koyacak donanımdadır. İşçi haklarının korunmaya çalışıldığı tüm davalarda hizmet veren iş hukuku avukatımız işveren için de gerekli tüm hukuki süreçlerde hizmet vermektedir. İş hukukunda yaşanan uyuşmazlığın çözümü veya dava sürecinin yürütülmesi, iş ilişkisinde gerekli hukuki tüm belgelerin hukuka göre düzenlenip derlenmesi gibi tüm hizmetler iş hukuku avukatımız tarafından sağlanmaktadır.

İşçi haklarının hukuki korunumu için işverene karşı işçi haklarının sağlanamaması gibi durumlarda gelişen dava süreçleri, davanın yürütülmesi ve takibi gibi konular iş hukuku avukatımızın alanına tabidir. Çekmeköy iş hukuku avukatı ekibimiz bu sürecin en etkili ve hukuki doğruluk içinde yürütülmesi için gerekli hizmetleri sağlamaktadır. Bayram mesaisi veya mesai ücretlerini alamayan işçilerin hukuki ihtiyaçları iş hukuku avukatımız tarafından giderilmektedir. Kıdem tazminatı davası, işe iade davası gibi davalar yine iş hukuku avukatımızın hizmet alanlarıdır. İş hukukunun en doğru şekilde sağlanması ve oluşan uyuşmazlıkların en etkili şekilde çözülmesi için iş hukuku avukatımız hassasiyetle iş hukuku hizmeti sağlamaktadır.

Kanun karşısında işverenin hakları veya işvereni ilgilendiren davaların hukuki süreçleri de yine iş hukuku avukatımız tarafından sağlanmaktadır. İşveren kişinin işçilere karşı gerekli hukuki şartları da yine iş hukuku avukatımızın yardımı ile yapılabilmektedir. Örneğin; işveren ile işçi arasında imzalanması gerekilen iş anlaşmasının sözleşmesi iş hukuku avukatı tarafından düzenlenmektedir. İşçiye çekilen ihtar belgesi ve ihbarname gibi belgelerin gönderilmesi iş hukuku avukatının hizmetlerindendir.

İş kazası avukatı Çekmeköy iş hukuku avukatı ekibimiz tarafından sağlanan avukatlık hizmetlerinden biridir. Son derece hassas olan iş kazası davalarında gerekli tüm hukuki süreç iş hukuku avukatı tarafından yürütülmektedir. İş kazasıyla birlikte ortaya çıkan tazminat davası gibi davaların yürütülmesi, başlatılması ve takibi iş hukuku avukatımız tarafından sağlanmaktadır. İş kazası davalarında hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmetleri titizlikle iş hukuku avukatlık büromuz tarafından sağlanmaktadır.

Çekmeköy İş Hukuku Avukatı ve Arabuluculuk

Arabuluculuk iş hukuku davalarının zorunlu prosedürlerindendir. İşçi ve işveren arasında yaşanan sorunun arabuluculuk sürecinin zorunluluğu Türkiye’de 2018 yılından itibaren yasalaşmıştır. İşçi ve işverenin hakları iş hukuku avukatı tarafından sağlanmaktadır. Uyuşmazlıktan önce avukat ile çalışılması bu süreçlerin daha minimal yaşanması adına son derece önemli bir konudur. İşçi ile işveren arasında iş birliğinin kurulduğu günden yani iş anlaşması sözleşmesinin imzalanmasından önce iş hukuku avukatı ile çalışmak tüm bu süreçlerin daha etkili yürümesi adına mühimdir.