Ümraniye boşanma avukatı arıyorsanız hemen bizi arayın. Boşanma davalarında size yardımcı olalım.

Boşanma davası için ister bizi arayabilir isterseniz de formumuzu  doldurabilirsiniz.

İstanbul / Ümraniye ve civarlarında boşanma davası ve dava süreçleri Ümraniye boşanma avukatı ekiplerimiz tarafından hizmete tabidir. Boşanma davasının anlaşmalı boşanma veya çekişmeli boşanma davası olması fark etmeksizin hizmet verilmektedir. Boşanma avukatımız boşanma davası ile birlikte yürütülen velayet davası, nafaka davası gibi davalar için de gerekli hukuki hizmet ve avukatlık hizmeti vermektedir. Müvekkilimizin boşanma sürecinde gerekli hukuki sürecinin etkili ve doğru ilerleyebilmesi için boşanma avukatımız gerekli dava planlamasını oluşturmakta ve hukuki süreçlerle işlenmesini sağlamaktadır.

Ümraniye boşanma avukatı ekiplerimiz boşanma davasının öncesinde gerekli hukuki belgelerin düzenlenmesi ve dava sürecinin etkili bir dava öncesi çalışması ile yürüyebilmesi için hassasiyet göstermektedir. Boşanma davalarının süreçleri birbirinden farklılıklar göstermesi olağan bir durumdur, çünkü her davanın kendine özgü bir süreci ve koşulları vardır. Bu koşul ve sürecin hukuka göre düzenlenip belgelenmesi için de avukatlık hizmeti şarttır. Boşanma avukatımız bu süreçlerde gerekli tüm hukuki işlemleri yerine getirir ve planlı bir dava sürecinin geçirilmesi için hizmet verir.

Boşanma Davası, Boşanma Davası Sebepleri, Boşanma Avukatının Önemi

Boşanma davası iki evli bireyin, evlilik durumlarını sonlandırmak adına başvurdukları hukuki bir süreçtir. Bu sürecin başlangıcı bazen bir tarafın bazen de her iki tarafın isteği ile olmaktadır. Her iki olasılıkta da gerekli hukuki düzenlemeler ve dava dosyanın oluşturulması kanuni bir zorunluluktur. Kanuni belgeler ve hukuki yollar ile evlenen bireyler, evliliği sonlandırmak için de hukuki yollar ile bu eylemi gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Bu süreçte Ümraniye boşanma avukatı ekiplerimiz müvekkillerimiz için gerekli tüm hukuki şartları sağlarlar.

Boşanma davası kanunen belli sebeplere göre birbirlerinden ayrılmışlardır. Örneğin anlaşmalı bir boşanma ile terk sebebiyle açılmış bir boşanma davasının süreçleri aynı minvalde yürümemektedir. Her iki davanın kanunen gerekliliklerinin yerine getirilmesi gerekmektedir. Yerine getirilen gerekliliklerden sonra davanın özel içerikleri dava süresince detaylarıyla birlikte incelenir ve karara bağlanır. Bu süreçlerin tümü hukuki belgelere ve dosyalara dayanmaktadır. Bu sürecin avukat hizmeti ile geçirilmesi davanın en etkili haliyle görülmesine sebebiyet verecektir. Bu bağlamda boşanma avukatımız tüm süreçlerin işleniş biçimlerine hakim olması, boşanma hukuku konusunda tecrübeli olması sebebiyle hizmetinize hazırdır. Boşanma avukatımızın hizmetlerini aşağıda birkaç genel başlık ile ele alacağız.

Ümraniye Boşanma Avukatı ve Hizmetleri

• Anlaşmalı veya çekişmeli davalarda hukuki süreç, davanın açılması ve takibi sağlanır.
  • Nafaka davası ve nafaka uyarlama davası gibi davalarda; davanın açılması ve takibi sağlanır.
  • Mal varlığına dair davalar ve tanıma – tenfiz davaları da avukatımız tarafından yürütülmektedir.
  • Velayet davalarının açılması ve takibi. Gerekli hukuki sürecin yürütülmesi sağlanır.
  • Nafaka ve tazminat alacaklarının tahsilinin yapılması avukatımız tarafından sağlanır. Bu durumlarda gerekli icra işlemleri yine avukatımız tarafından başlatılmaktadır.