Çekmeköy boşanma avukatı ekibimiz tarafından Çekmeköy ve civarlarında boşanma davaları için gerekli tüm hizmetler verilmektedir. Boşanma davasının çekişmeli boşanma veya anlaşmalı boşanma olması fark etmeksizin gerekli hukuki süreç hizmeti boşanma avukatımız temsilciliği ile sağlanmaktadır. Boşanma davasının sebeplerine bağlı olarak kendi özel değişkenliklerini gösteren nafaka, velayet, tazminat, mal varlığı gibi hususlar da avukatlık ve hukuki danışmanlık hizmetimizin kapsamına girmektedir. Tüm bu süreçler için gerekli hukuki danışmanlık ve avukatlık hizmeti boşanma avukatımız tarafından sağlanmaktadır.

Çekmeköy boşanma avukatı ekibimiz, biriktirdikleri boşanma hukuku deneyimi ile müvekkilimize en etkili dava öncesi ve sonrası planlamayı hukuki süreçlerle hazırlamakta ve hizmet vermektedir. Boşanma davasından önce boşanma avukatımız ile yapılan dava öncesi planlama ve dava süreci planlamasıyla birlikte etkili hukuki bir hizmet sağlanmaktadır. Müvekkilimizin dava sürecine dair bilgilendirilmesi ve davaya dair planlamalar avukatımız tarafından dikkatle irdelenerek hizmete sunulmaktadır.

Boşanma Davası ve Boşanma Dava Türleri

Boşanma davalarının seyrini değiştiren bir çok faktör sayılabilmektedir. Evlilikten çocuk doğmuş olması, nafaka anlaşmazlığı, terk edilme sebebiyle açılan boşanma davası, anlaşmalı boşanma gibi birçok farklı konulara gebe olan boşanma davaları için gerekli etkili hukuki süreç Çekmeköy boşanma avukatı ekibimiz tarafından yürütülmektedir. Boşanma davalarının Türk Medeni Kanunu’nda değişkenlik gösteren sebepleri iki başlık altında ele alınmaktadır. Özel ve Genel sebepler olarak ikiye ayrılan boşanma sebeplerinden; zina, terk, akıl hastalığı, yaşama kasıt, onur kırıcı davranış gibi sebepler özel kabul edilmektedir. Genel sebepler ise çekişmeli boşanma ve anlaşmalı boşanma olarak kanunda belirtilmektedir.

Evlilik birliğinin bitirilmesinin istenmesi boşanma ile yerine getirilmektedir. Boşanma davaları ise davaların sebeplerinin ve iç ayrıntılarının görüldüğü hukuki sürecin adıdır. Boşanma davaları iki tarafın veya bir tarafın sebepleriyle birlikte açtığı hukuki süreçlerin tamamıdır. Bu süreçleri etkileyen nafaka, tazminat, velayet, mal varlığı paylaşımı gibi hususlar davanın içeriğini ve sürecinin belirlenmesinde etkili diğer faktörlerdir. Bu süreçlerin tümü değişkenlikleri ile birlikte müvekkilimizin hakları doğrultusunda Çekmeköy boşanma avukatı ekibimiz tarafından planlanmakta ve hukuki sürece böyle girilmektedir. Bu süreçlerin avukat yardımı ile yapılması gereklidir.

Çekmeköy Boşanma Avukatı Hizmetleri

• Anlaşma boşanma davasının açılması ve hukuki takibinin sağlanması hizmeti
  • Çekişmeli boşanma davasının açılması ve hukuki takibinin sağlanması hizmeti
  • Mal rejiminin tasfiyesi davasının açılması ve hukuki takibinin sağlanması hizmeti